06 March, 2007

حق مسلم ما

ای کاش یکی پیدا می‌شد و به ما هم می‌گفت که این حق مسلم ما چیست و در چه مرحله‌ایست تا بلکه ما هم از آن دفاع می‌کردیم. حق مسلمی که خود ما پس از فرنگیها از وجود خبردار می‌شویم. نمی‌دانم همین کسانی که اینچنین بر کوس این حق مسلم می‌کوبند کدامیک از چندوچون آن خبر دارد؟ کدامیک با اطمینان می‌داند که از کجا آغاز شده و یا در کجا قرار دارد؟ چه کسانی در پس آن هستندو چقدر برای آن هزینه شده و اصلاً چه کارهایی را شامل می‌شود؟

من که گمان نمی‌کنم حتی همین جناب پرزیدنت ماه‌پیکر ما هم تا به حال یکی از آن هسته‌های کذایی را دیده یا چشیده یاشد!

اما گذشته از اینها من یکی که هرچه از این دولت نوبری بشنوم باور می‌کنم… چرا نکنم؟ مگر تا به حال دروغی هم از آنها شنیده‌ام! اصلاً! مگر تا به حال حتی به مخیله این دولتمردان وکیل‌الحق هم خطور کرده است که حتی برای شوخی هم که شده یک دروغ کوچولو موچولو آن هم برای شاد کردن دل رعایای بینوا بر زبان جاری کنند؟ نه! من که باور نمی‌کنم. من که در چهره‌های تابناک و معصوم جناب پرزیدنت و وزرای-ماشاءالله- یک‌ازیک سرترش غیر از صداقت و عدالت و علم و صمیمیت و غیرت و قدرت و مهر و صفا و وفا، چیز دیگری نمی‌بینم…مگر چیز دیگری هم در آنها هست؟!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Search Engine Optimization and SEO Tools
Blog Directory & Search engine اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات
ثبت ایمیل برای دریافت آخرین اخبار مربوط به میرحسین موسوی: